Úvodní stránka » Magazín, Vybíráme

Apple je nejsilnější světovou značkou

Vložil na 22.5.2012 – 6.00 Žádný komentář

Značka Apple je podle žebříčku BrandZ Top 100 nejsilnější a nejdražší značkou na světě. Její hodnota přesahuje 180 miliard dolarů, tedy asi 3,5 bilionu korun.

Žebříček BrandZ Top 100 patří k respektovaným informačním zdrojům. Pravidelně sestavuje pořadí nejsilnějších světových značek. Až dosud jsme na prvních místech mohli vídat IBM nebo některé světoznámé giganty z oblasti rychlého občerstvení. Nyní zde nalezneme Apple.

Právě Apple v uplynulém roce dosáhl významného milníku, kdy se stal světově nejcennější společností. Nyní i samotná značka „Apple“ byla ohodnocena jako nejdražší. Podle žebříčku dosahuje hodnoty 182,951 miliardy dolarů, což přesahuje neuvěřitelnou sumu 3,5 bilionu korun.

Na druhém místě se s hodnotou 115,985 miliardy dolarů umístila značka IBM a na třetím místě Google s hodnotou 107,852 miliardy dolarů.

Výpočet těchto hodnot zohledňuje několik faktorů. Jednak účtování nehmotného jmění ve výsledkových zprávách samotných společností, ale i vnímání značky v průzkumech u spotřebitelů a korporátních uživatelů.

zanechat komentář

Add your comment below. You can also subscribe to these comments via RSS

Buď slušný. Drž se tématu. Žádný spam.

Můžete použít tyto HTML prvky:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Na tomto webu je povolen Gravatar. Pro získání vlastní Gravatara (globally-recognized-avatar), se registrujte na Gravatar