Úvodní stránka » Novinky, Vybíráme

Apple rozšiřuje marketingové možnosti iBooks

Vložil na 16.2.2012 – 6.00 2 komentářů

Apple dal nakladatelům do rukou zcela nové možnosti marketingové propagace jejich děl v iTunes Store. Nově tak máme možnost využívat promo kódy a mnoho jiného.

Kdo někdy prodával přes iTunes Store nějakou aplikaci, dobře ví, jaké možnosti propagace mu Apple k takovému prodeji nabízí. Je možné využít promo kódů, které jednoduše rozdáme recenzentům, dále můžeme přidat náhledové obrázky z aplikace a podobně. Nic z toho však iBookStore dosud v plné míře neumožňoval a tyto funkce byly vyhrazeny tedy pouze aplikacím.

Právě nyní se však Apple rozhodl celou situaci přehodnotit a knižním nakladatelům tak poskytl marketingové funkce ke zvýšení prodejů jejich knih. Je to logické, protože Apple sám v poslední době velmi výrazně investoval právě do oblasti elektronických knih, multimediálních textbooks aj. Z každého prodeje navíc dostává tučnou provizi, takže proč nakladatele nepodpořit.

Každý, kdo se nyní rozhodne přes iBookStore knihy prodávat, tak nyní může snadno ke každé knize přiřadit náhledové obrázky nebo využít až 50 promo kódů (ty jsou vždy obnoveny po vydání nové verze – například opraveného vydání). Kromě toho je nově možné využívat i možnosti předobjednávek, kdy zákazníky oslovíte ještě před zpřístupněním výsledné knihy.

2 komentářů »

zanechat komentář

Add your comment below. You can also subscribe to these comments via RSS

Buď slušný. Drž se tématu. Žádný spam.

Můžete použít tyto HTML prvky:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Na tomto webu je povolen Gravatar. Pro získání vlastní Gravatara (globally-recognized-avatar), se registrujte na Gravatar